středa 1. října 2008

Praha a nové přírůstky do sbírky

Tak jsem si o víkendu udělala výlet do Prahy. Jezdím tam celkem ráda, mám tam po FFku spoustu přátel a je tam vždy co dělat.
Odjížděla jsem v pátek, ze školy jsem letěla z tátovi do práce, školní batoh jsem vyměnila za tašku na cestu a vyrazila jsem na nádraží. Tam jsem zjistila, že jsem vůbec nemusela tolik spěchat, jelikož můj autobus měl 15 minut zpoždění. Takže jsme do Brna přijeli se značným zpožděním, a tím pádem mi ujel můj booklý SA bus. Paráda. Naštěstí byla na tenhle spoj vyslána posila, která odjížděla o pět minut později, a tu jsem už stihla (málem mě nevzali, ale vlezla jsem se ;-)).
Do Prahy jsem dorazila celkem na čas a okamžitě jsem vyrazila ke svému dočasnému bydlišti, kde na mě čekal známý s klíči. Po převzetí jsem zajela na Anděla pro Kristýnu, abychom společně mohly můj pražský víkend zahájit tzv. "Dr. Who's eve" (ten se protáhl do čtyř do rána).
V sobotu jsem ji vyprovodila a vydala se do města (během týdne jsem u nás ve škole našla na zemi neoznačenou celodenní jízdenku, tak jsem si ji užívala), kde jsem úplnou náhodou vlezla do McDonald's (od rána bez snídaně jsem si naběhla pro jablečnou taštičku). Tam mě čekalo velmi milé překvapení - hračky! A ne ledajaké, v Happy Mealu jsou totiž momentálně věcičky ke Clone Wars. Kdo mě zná, ví, že jsem nemohla odolat. Do čajovny na sraz jsem už kráčela s R2-D2 v tašce.
A tím se dostávám k hlavnímu důvodu mé návštěvy hlavního města ;-). Tentokrát jsem se totiž do Prahy vydala kvůli srazu jistého Lapidušího klubu. Sraz byl na Náměstí Míru a šlo se do čajovny U Dvou šálků (, kde jsem sice už jednou byla, ale nikdo mi to neřekl). Z původně nahlášených se nakonec dostavili jen Šnorchl, zephram, Virnik, leena a Eruannele (a já), ale i tak to byla celkem zábava. Naše zdravé 'FF' jádro (já, leena, zephram a šnorchl - jediní z přítomných, kteří se zúčastnili už prvního srazu na Festivalu Fantazie) nakonec vydrželo až skoro do půlnoci. Pro všeobecnou únavu a blížící se zavírací hodinu jsem museli čajovnu opustit. Při rozlučce padl příslib dalšího srázku na FFS, tak kdo ví...




V neděli už jsem moc času neměla, v poledne mi jel autobus domů. To mi ale nezabránilo rozšířit svou sbírku o další dva kousky - Happy Mealový comlink a Wall-eho z hračkářství. A pak hurá domů :-)
Foto mých úlovků zde:

Žádné komentáře: