středa 1. října 2008

Myšlenka na kostým

Už od prázdnin si pohrávám s myšlenkou, že bych se pokusila nějakým způsobem získat fan kostým. Samozřejmě, že se nejvíce poohlížím ve Star Wars světě, ale donedávna jsem nemohla nic kloudného najít. Až teď. Myslím, že zkusím tenhle:
Možná jsem naivní, ale přijde mi poměrně jednoduchý na výrobu (samozřejmě, že nebude přesný, ale takovou pěknou napodobeninu by se mi mohlo podařit vytvořit) a už jsem začala s hledáním materiálu - tričko (bílé nebo dobře modré) v second handu snad seženu a tu vrchní tuniku musím ještě promyslet. Zbytek je hračka, jen ten pásek bude asi trošku náročnější.
Taky jsem našla stránky slečny, která několik svých kostýmů má, a mezi nimi i právě tento. Kdyby se mi povedlo něco podobného, byla bych nadšená. Držte mi palce ;-)
Její fotky kostýmu:























May the Force be with you! ;-)

Žádné komentáře: