sobota 12. března 2011

Day 23 - A song that you want to play at your wedding

Už poměrně dlouho počítám s tím, že až (jestli) si mě někdo někdy bude chtít vzít, nebudu mít obyčejnou svatbu. V kostele ani na radnici se mi to nelíbí, zámečky mi přijdou ohrané. Buď se vdám někde na louce, na hradě (ale komplet, v kostýmech a s dobovou hudbou) nebo... nebo na conu, to ostatně taky mělo před pár lety na FFku úspěch :)
Každopádně, každé to prostředí je úplně jiné a taky se k němu hodí odlišná hudba a tak, proto je těžké vybrat pro tuto challenge jednu a říct s určitostí "Tohle mi bude hrát na svatbě". Ale myslím si, že nějaká dobrá kompilace hudby z The Lord of the Rings by se mi moc líbila...

Howard Shore - The Lord of the Rings OST


Tohle je jen kousíček toho obrovského množství geniální hudby, co Howard Shore složil pro tuto fantastickou trilogii. Dávám sem tohle záměrně, protože obsahuje asi nejvíc částí skladeb, které bych chtěla ve své wedding compilation obsáhnout :)

Žádné komentáře: