sobota 5. března 2011

Day 19 - A song from your favorite album

Vybrat jedno z mých oblíbených alb a z něj pak jednu skladbu... Sáhla jsem po tom, co jsem sem během Challenge ještě nepostla.

Nightwish - Amaranth


Když přišla Anette do Nightwish poté, co se kluci rozešli s Tarjou, mezi fanoušky zavládly boje. Jedni odmítali Anette už jen z principu, protože "to nebyla Tarja", druhým se po poslechnutí singlu (případně celého alba) nelíbil její hlas a ostatní ji akceptovali (buď jim to nevadilo, nebo je Anette uchvátila). Já zpočátku byla na vážkách, co si o tom myslet. Ano, říkala jsem si, že bez Tarji to nebudou Nightwish a podobně, ale... Album Dark Passion Play mě překvapilo a to tak, že příjemně a to tak, že velmi. Navíc, když jsem pak viděla tuhle paní na koncertě v Praze, věděla jsem, že kluci udělali dobře, když ji k sobě vzali. Ona prostě umí.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Tento song se ku*evsky líbí uživatelům Jan Olšanský a další (celkem -všichni-co-to-slyšeli-)... Jo jo, Anette je jiná, ale co dělá, umí - navíc se mi ale líbí, že s / před jejím příchodem se rozhodli užít i mužských hlasů a vzniklo třeba Your Lips Are Red. Ben