pondělí 7. března 2011

Day 21 - A song that you listen to when you’re happy

Chvíli jsem si myslela, že mám jasno, ale pak mi došlo, že vlastně nevybírám písničku, která mě dokáže rozveselit, ale tu, kterou poslouchám, když jsem veselá... Well, zrovna teď to není nejvhodnější kategorie, protože poslední dobou moc veselá nejsem...
Nicméně, když se nad tím zamyslím, jakákoliv pozitivní písnička je na místě, protože když jsem veselá, nepustím si přece žádnou depku. A jelikož nechci celou challenge zašvihat jen Glee Castem, zvolím raději

Morcheeba - Rome Wasn't Built in a Day


Tahle písnička mě dost překvapila, když se mi jednou rozezněla do uší z mé mp3ky a na tváři mi vykouzlila tak široký úsměv, jaký jsem už dlouho nenasadila... Mám ji spojenou s letošním PragoFFestem (ano, na reportu se stále pracuje), kde jsem "díky" ní vyhrála pěveckou karaoke soutěž :)
Navíc, ten text je nesmírně pozitivní a mám chuť skákat, když ji slyším...

Žádné komentáře: