středa 9. března 2011

Day 22 - A song that you listen to when you’re sad

Uf, už jsem se lekla, že další na řadě je svatba, ale naštěstí ještě ne...
S tímhle tématem je u mě ten problém, že jsem sad poměrně často (taková malá emogirl, co už se mnou), ale aspoň tak můžu udělat poměrně přesnou analýzu toho, co v takových chvílích poslouchám. Vážení a milí, všechno možné. Vážně, většinou se to odvíjí od toho, proč jsem zrovna smutná. Podle toho zvolím píseň, protože já jsem morbidní jedinec a nepouštím si něco, co mě rozveselí; naopak vyhledávám písně, které mě stáhnou ještě hlouběji ke dnu.

Lunatica - Who You Are


Zvolila jsem píseň, kterou poslouchám poslední týden, když se mi zrovna nechce brečet, ale svým způsobem jsem smutná (nebo spíš prázdná). Na jednu stranu tahle písnička vlastně není depresivní, když se nad tím člověk zamyslí, tak by mohla být i motivační, ale mně je z ní tak podivně smutno...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Cheer up :). Ale zajímavé... Já mám smutné písničky hrozně rád, ať už jedu na vlně nebo pod vlnou. Ve smutné a špatné náladě vždy stáhnou ještě kousek dolů, ale dovolí se pak člověku odrazit. Beneficus