sobota 20. září 2008

Vinobraní, lukostřelba a zase nádobí

Dneska se, jako už tradičně, konalo na zámku Plumlovské vinobraní. Smysl téhle akce jsem nikdy nepochopila, vzhledem k tomu, že na Hané se víno nepěstuje. Ale to zjevně nikomu nevadí. Vždycky se navezou litry vína a burčáku a já pak sleduju ty hromady podnapilých spoluobčanů.
Přestože jsem dneska měla provádět, strávila jsem víc času v kavárně, protože táta prostě nestíhal a špinavé nádobí se mu vršilo poměrně rychle. Kdo by se divil, když venku téměř mrzlo. Všichni se utíkali schovat na jediné teplé místo na zámku - k nám do kavárny. Takže jsem si moc nezaprováděla. Zato jsem střílela z luku a kuše! Jak já ty zbraně miluju... Nemůžu tvrdit, že by mi to šlo, jelikož s mými zmrzlými prsty jsem třikrát pustila šíp a až napočtvrté tětivu. S kuší to bylo lepší, ale chtělo by to cvik, terč jsem akorát škrábla. Škoda, že nikde v okolí není možnost takové aktivity trénovat. Šermovala jsem naposledy kolem března, když mě to Griffin učil, a luk jsem nedržela víc jak rok a půl. To se pak člověk nesmí divit, že netrefí ani obrovský terč.

Žádné komentáře: