pondělí 22. září 2008

Má malá sbírka - LOTR

Už nějakou chvíli uvažuju, že si někam sepíšu seznam svých fan stuffs, ale zatím jsem se k tomu nějak nedostala. Tak mě dnes napadlo, proč to nesepsat rovnou tady, ne? Zatím mám věciček opravdu pomálu, ale vzhledem k tomu, že s přibývajícími léty roste i moje 'fanství', určitě budou přibývat další a další.
Aby to bylo přehledné, vždy napíšu jeden příspěvek o daném 'tématu'. Takže tohle je úvod a hned tedy začnu.

Pán Prstenů - The Lord of the Rings (LOTR)
Tahle fantasy série byla mou první vášní. Držela se mě docela dlouho a vlastně mě přivedla k fantasy jako takové.
Jako LOTR fan se tedy můžu pochlubit následujícím:
- knihy J. R. R. Tolkiena (Hobit, Společenstvo Prstenu, Dvě věže, Návrat krále, Silmarillion, Kniha ztracených pověstí) v češtině
- trilogie LOTR v angličtině
- parodie Za pár prstenů a Poslední pán prstenu
- originální VHS LOTR: FOTR a LOTR: TTT
- originální MC soundtrack LOTR: FOTR
- šachy
- canastové karty
- Prsten moci, stříbrný a plochý
- pohlednice, plakáty

Fotky dodám hned, jak budu mít čas ;-)

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Držím ti palce já tohle teda LOTRa sbírán zatím jen v deskových hrách ,ale hlavně ted šachové figury! Výdrž a držím palce Ajfel