pátek 19. září 2008

Allons-y aneb Doctor Who, má nová posedlost

Začalo to celkem nevinně. Jeden červnový večer jsem se tak bavila s Dragon Lordem na ICQ a došlo mi, že vlastně nemám na co koukat. Na filmy jsem v tu chvíli neměla náladu a všechny seriály, co jsem měla doma, jsem už dávno viděla. Tak jsem se prostě zeptala, jestli nezná něco, na co bych se mohla podívat a zaujalo mě to. A pak přišla ta dvě magická slova -
Musím se přiznat, že jsem sice o Doctorovi slyšela už dříve, ale znáte to, jedním uchem tam, druhým ven... Ten název mi každopádně ale utkvěl v paměti a já po onom hovoru připsala Doctora na svůj seriálový seznam, ba co víc, dostal protekční první místo.
O pár dní později jsem ho tedy začala stahovat. S mým připojením to jde docela pomalu, takže než jsem odjížděla na Festival Fantazie, měla jsem v počítači sotva první řadu. A pravděpodobně právě na FFku se mi Doctor zaryl pod kůži. Paradoxně jsem nebyla na žádné doctorovské přednášce ani na promítání, ale stačilo mi, aby mě jeden večer obklopilo deset fanoušků a začali na sebe mířit takovou malou podlouhlou věcí, která na konci modře svítila (už z dřívějška jsem byla od Dragona poučena, že je to sonický šroubovák, ale kdo se má v těch technických serepetičkách vyznat?). Pak jsem na Cosplay viděla Indyho v kostýmu desátého Doctora a bylo rozhodnuto. Řekla jsem si, že musím přijít na to, proč všichni tolik nadělají s tím divným chlápkem v saku, co létá v modré policejní budce (přijde vám to normální?).
Přijela jsem domů a jedna z prvních věcí, které jsem udělala, jakmile jsem měla trošku času, byla self-projekce prvního dílu Doctora Who. Jedním dechem jsem zhltla i druhý a třetí, a v tu chvíli jsem začala tušit, že jsem ztracená. S další sérií to však bylo ještě horší. Postupně jsem začala propadat fenoménu Dr. Who, začala jsem chápat ony 'maniaky' se sonickými šroubováky. Zamilovala jsem si celý svět, vytvořený tímto fantastickým počinem BBC. Do konce prázdnin jsem se stihla podívat na všechny čtyři nové série, stáhnout oba soundtracky a začít stahovat spin-offku Torchwood. Jediné, co mi zbývá ke štěstí, je velký nákup v UK. Toužím po svém vlastním sonic screwdriveru ;-)
Co víc dodat? Doctor Who mě zkrátka okouzlil, má v sobě zvláštní kouzlo. Jsem jeho velká fanynka. You got a problem with that? No? In that case...
Allons-y!

4 komentáře:

Terez (sweet melange) řekl(a)...

Klári, vítej na blogspot.com :-) .. těším se tvoje příspěvky! ..

Antrey řekl(a)...

Terezko, díky za uvítání :-) Už delší dobu jsem o tom přemýšlela, až jsem to nakonec udělala :-)

Fiora řekl(a)...

To je hezké, vidět konečně další děvče, nakažené Doctorofilií...:)

tREZA řekl(a)...

Ahoj, já jsem to měla úplně stejně. Který Doctor je podle Vás nejlepší? Tennanto-filka :-)