úterý 1. února 2011

Rytíři z autobusů?

Dnes po cestě z domu do Prahy jsem se několikrát setkala s až neuvěřitelným chováním řidičů autobusů. A tím "neuvěřitelný" výjimečně nemyslím nic negativního.
Když jsem vystoupila z prvního autobusu, zaslechla jsem rozhovor řidiče s revizorem, že tak hezkou holku ještě nikdy nevezl, a kdyby mi pak nepřišel říct, že to myslel vážně, doteď bych věřila, že si dělal legraci.
Druhý řidič se na každé zastávce několikrát pořádně rozhlédl a i potom odjížděl ze stanoviště pomalu, případní nestíhající stihli na poslední chvíli doběhnout.
A třetí z nich mě málem vynesl do autobusu, jak se mi snažil pomoct. Navrch mi naskládal spoustu free věcí na tašku, aaaaach.

Že by se konečně v této profesi našel někdo, koho jeho práce baví? Z 98% v autobuse (tramvaji, trolejbuse) narážím na zamračené, ušklebené remcaly, kteří chtěli být zřejmě řediteli zeměkoule, ale protože jim to nevyšlo, tak šli k autobusákům.
Každopádně, každý dobře naladěný řidič autobusu rozhodně cestujícího potěší. Tak, jako dnes mě.

Žádné komentáře: