čtvrtek 1. ledna 2009

Happy New Year

Protože tu o půlnoci nebudu (a rozhodně nebudu mít čas psát sem ;-)), chci to napsat teď. Ale vlastně nevím, co. Chtěla jsem se vyvarovat těch klišé, která na Nový rok slyšíme ze všech stran, ale ono to k tomu asi patří. Nebudu se tvářit, že New Year's Eve nějak zvlášť prožívám, ani že ho nějak zvlášť nesnáším. Je to prostě oslava jako každá jiná. I když vlastně ne tak docela.
Myslím si, že Silvestr by měl být oslavou nových začátků. Nadějí, že by další rok mohl přinést ty tak zvané lepší zítřky. Já bych si to přála, letošek se mi moc nevydařil...
Měl by se slavit s přáteli a s těmi, na kterých nám záleží. Zrovna před pár dny jsem se dívala na epizodu z How I Met Your Mother "The Limo", která se odehrává na Silvestra a je dle mě hodně zajímavá. Mrkněte na ni, jestli můžete ;-)
No, abych to neprotahovala. Užijte si Silvestra tak, jak si přejete, vykročte do Nového roku tou nejsprávnější nohou a usmívejte se ;-) Nezapomeňte na klasický novoroční polibek.
Happy New Year

Žádné komentáře: