středa 3. října 2012

Týden 3, 4, 5, ... aneb Opět zapomínám na svůj blog

Já vím, jsem strašná. Omlouvám se. Chtěla bych slíbit, že se polepším, ale znáte mě a musí vám být jasné, že lepší už to prostě nebude. Tak tedy shrnutí několika předchozích týdnů:
Sešla jsem se s druhou českou au-pair v Manchesteru a bylo to fajn, bohužel jsme zatím neměly příležitost to zopakovat. Snad se brzy nějaká naskytne.
Andrew slavil šesté narozeniny. Slavilo se nadvakrát, jednou v pátek (v den narozenin) a podruhé následující neděli, kdy měl plnohodnotnou oslavu narozenin. Proč ji neměl hned první víkend? Protože jsme jeli do Briminghamu na oslavu 70. narozenin Franina otce. Sešla se celá rodina (cca 45 lidí, z toho 7 dětí, které jsem prakticky měla na starost) a celkově to bylo moc příjemné; všichni byli strašně milí a dozvěděla jsem se spoustu užitečných věcí.
Následující víkend jsme tedy měli Andrewovu oslavu narozenin, tématem byli Piráti. Postavili jsme obrovský party stan na zahradě, vyhrabali improvizované pirátské kostýmy a celé odpoledne jsme (se) bavili 15 dětí ve věku 4-8 let. Vyčerpávající, leč zábavné. Andrew dostal spoustu nových hraček, hromadu lega, her atd. Já jsem mu dala pouzdro s Mickey Mousem, které se mu překvapivě moc líbilo.
Matt mě vzal na prezentaci studentských spolků a já se s nadšením přidala do Československého, Sci-fistického a hudebního spolku (surprise!). Víc socializace, 10 bodů pro Zmijozel! Se scifisty se scházíme každé pondělí, CS club má první meeting tuhle neděli (v hospodě s československým menu).
Minulý týden jela Fran na konferenci do Londýna, takže jsme byli dva dny na děti sami jen já a Matt. Myslím, že jsme to celkem zvládli, což je úspěch, ne?
O víkendu jsme jeli na jejich "chatu" do Walesu. Ta země je TAK zelená! Bylo nádherně a Holkerovi mě vzali na hrad a k vodopádům... Nádhera.
Aaaaand that's about it, I guess. Moc se toho neudálo, doufám, že jsem na nic nezapomněla. Omlouvám se, že je to tak strohé, ale prostě není čas (protože začala seriálová sezóna, buďme upřímní). Tak zase někdy!

Žádné komentáře: