neděle 3. dubna 2011

Day 29 - A song from your childhood

Existuje asitak třicet tisíc bilionů písní, které se nějak spojují s mým dětstvím - pocházím z poměrně muzikální rodiny, takže se u nás stále zpívalo. Ale když jsem viděla zadání této challenge, první písnička, která mi vyskočila v hlavě jako první byla tahle:

Princ Egyptský - Tak vyveď nás


Jo, uvědomuju si, že ta pohádka je inspirovaná Starým zákonem a já nejsem nábožensky založená právě tímhle směrem... ale ta pohádka je kouzelná. A ta písnička nejvíc. Celá úvodní píseň Tak vyveď nás je neuvěřitelným způsobem krásná a musím říct, že ji mám v češtině radši, než v originále. A naprosto mě dorazilo, když jsem zjistila, že Mojžíšovu matku nazpívala ve 28 jazycích jedna a táž osoba - Ofra Haza! Když si píseň poslechnete celou, uslyšíte, že to rozhodně není Češka, ale myslím, že na to, že nikdy předtím česky nemluvila, to zvládla bravurně... Pamatuju si, jak jsem se jako mladší snažila napodobit její měkké hlásky :). A ještě dnes mi její "Tak vyveď nás" (2:25) vhání slzy do očí...

Žádné komentáře: