středa 14. července 2010

Creepy little things

Takže, co se vlastně stalo? Od loňského léta po... teď?

Kromě toho, co jsem si tu vypsala zvlášť (FF2009, Expedice Mula, Výlety do Anglie), to byl vlastně skoro obyčejný rok. Počkat, pár věcí se stalo:
1) Conovala jsem (jaké překvapení) a poprvé jsem vedla vlastní linii
- FFS, KoprCon, PragoCon, SCon, FF
- proběhla větší socializace s Torchwoodem Sôvä nad Sŕním, spojili jsme se do jedné mega skupiny a jsme prostě awesome, ty lidi miluju
- pořádali jsme minicony (Mikulášský, Detektivní a Divotvorný BrnoCon; SamoCon; galbiCon) z nichž největší (Silvester/UwagaCon) byl absolutně nepřekonatelný a návštěvností překonal ConventiCon (UwagaCon cca 30 účastníků, ConventiCon cca 5 :-))
2) Maturovala jsem
- a odmaturovala, takže veškerou středoškolskou patálii nechávám za sebou a odcházím se topit do vod univerzity (BrnoCooooooon!)
Ano, i mě přijali na VŠ, i když tomu dost dobře nerozumím, každopádně od září nastupuji na Filozofickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně, obor Anglický jazyk a literatura. Yay me :-)

A to je asi tak vše. Však říkám, obyčejný rok.

Žádné komentáře: